-34%Sold out

Bawal Chleo – BC10

(1 customer review)

RM59.00 RM39.00

Out of stock

Description

5 SEBAB UOLS KENA DAPATKAN CHLEO BAWAL

🌷SETIAP SUDUT CORAK BERBEZA , so bila pakai, boleh pusing 4 sudut untuk nampak macam pakai 4 tudung berlainan

🌷 MATERIAL 100 % SOFT COTTON & SELESA-material yang diimport daripada luar negara yang Sarah pilih khas untuk uoll.Lembut dan selesa serta cantik tu mmg susah nak digambarkan dgn perkataan dah. Best sgt! Selesa plak tu.

🌷 BIDANG 48 ” LABUH CUN2 UNTUK ANDA.
No more pendek2..hanya lipat 2 sahaja.Dah labuh.

🌷 DWI CORAK.
Satu tudung boleh digayakan dengan 2 corak.Satu tudung ada 2 corak.Tengok katalog.

🌷 MINIMAL IRON

Takyah pening2 kepala dan buang masa yg precious tu untuk gosok2 tau.Basuh campak dalam mesin…sidai..then GOSOK SIKIT SAHAJA.Sambil siapkan anak-anak ke sekolah, uols pun boleh bersiap sekali! Kan dah jimat masa hihihi.

Size Chart

All measurements given are in INCH

 

Reviews (1)

1 review for Bawal Chleo – BC10

  1. Aina Sakina (verified owner)

    Good material. Very easy to iron. Easy to shape. Just the size is a little too big for me.

Only logged in customers who have purchased this product may leave a review.

General Info
DISCLAIMER:
Please be informed that colours may differ slightly due to camera flash / computer display setting.

Care instruction:
- Machine Washing
- Hot water shrinks cotton
- Set it to use cold water
- Wash on the delicate cycle
- Line dry the clothes to prevent shrinking in the dryer
- Reshape cotton sweaters and other delicate and dry them flat on top of the dryer or on a drying rack
- If you want to dry your garments in the dryer, do so on a low or no-heat setting
- Hang them before they are completely dry to help prevent both shrinking and wrinkles
- Wash light colours separately
- Medium heat iron
SKU: CHELO-BC-10 Categories: ,