Bawal Chleo – BC01

RM59.00 RM39.00

4 in stock

Purchase this product now and earn 39 Points!
Description

5 SEBAB UOLS KENA DAPATKAN CHLEO BAWAL

🌷SETIAP SUDUT CORAK BERBEZA , so bila pakai, boleh pusing 4 sudut untuk nampak macam pakai 4 tudung berlainan

🌷 MATERIAL 100 % SOFT COTTON & SELESA-material yang diimport daripada luar negara yang Sarah pilih khas untuk uoll.Lembut dan selesa serta cantik tu mmg susah nak digambarkan dgn perkataan dah. Best sgt! Selesa plak tu.

🌷 BIDANG 48 ” LABUH CUN2 UNTUK ANDA.
No more pendek2..hanya lipat 2 sahaja.Dah labuh.

🌷 DWI CORAK.
Satu tudung boleh digayakan dengan 2 corak.Satu tudung ada 2 corak.Tengok katalog.

🌷 MINIMAL IRON

Takyah pening2 kepala dan buang masa yg precious tu untuk gosok2 tau.Basuh campak dalam mesin…sidai..then GOSOK SIKIT SAHAJA.Sambil siapkan anak-anak ke sekolah, uols pun boleh bersiap sekali! Kan dah jimat masa hihihi.

Size Chart

All measurements given are in INCH

 

Reviews (0)

Reviews

There are no reviews yet.

Only logged in customers who have purchased this product may leave a review.

General Info
DISCLAIMER:
Please be informed that colours may differ slightly due to camera flash / computer display setting.

Care instruction:
- Machine Washing
- Hot water shrinks cotton
- Set it to use cold water
- Wash on the delicate cycle
- Line dry the clothes to prevent shrinking in the dryer
- Reshape cotton sweaters and other delicate and dry them flat on top of the dryer or on a drying rack
- If you want to dry your garments in the dryer, do so on a low or no-heat setting
- Hang them before they are completely dry to help prevent both shrinking and wrinkles
- Wash light colours separately
- Medium heat iron
SKU: CHELO-BC01 Categories: ,